Beste lezers

Ik ben nu al een tijdje afwezig.
Ik ben erg druk geweest en ben nog steeds erg stuk met mijn trouwerij.
Dinsdag iis het nog maar 2 weken
Ook liggen mijn gedachten Meer bij mijn Moeder en zwager dan bij mijn hobbys.
Mijn moeder zit nog Steeds in de hele cirkel van chemo's en chemotherapien.
Mijn zwager ligt voor de zoveelste x in het ziekenhuis.
Zijn dunnedarm is er uit gehaald en kan nooit meer eten.
Mja nooit... hij heeft 4jaar om een donor te krijgen anders is het gebeurd.
Je lichaam kan maar 4jaar sonde voeding verdragen....
Hopelijk komt alles goed het is een jonge jongen en net 4maanden papa.
Waarvan hij niet veel van  heeft mogen  genieten tot nu toe.
Jullie krijgen zoiezo een blogje van de trouwerij
Groetjes

2 opmerkingen:

  1. Wat een hoop elende, hopelijk komen jullie met zijn alle weer boven op en krijgt hij een donor.

    Sterkte

    ps. ik zie codes staan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vervelend nieuws, hopelijk gaat het met iedereen de goede kant uit en zal er ook een donor gevonden worden.
    2 weken nog maar.. spannend hoor!

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers

Populaire berichten