Getrouwd!


En ja hoor toen was het 25sept eindelijk zo ver ik ging trouwen!
die avond daarvoor al in de krulspelden en smorgens om 8 uur de ballonnen boog al voor de deur.

Toen naar de buurvrouw die deed mijn haar samen met mijn ( nu voormalige tegeover buurvrouw) oude buurmeisje ( dochter van de buurvrouw dus!)
Helemaal in spanning want ja ik ging trouwen!!


Later kwam mijn beste vriendin en tevens ook mijn getuige ook binnen wandelen om mij bij te staan. 
Rond kwart over 11uur waren we klaar want ja kwart over 12 zou gerrit hier zijn.

Dus wij snel naar mijn huis en mijn jurk aan. Toen hoorde k dat ze problemen hadden met de rode kever van mijn schoon moeder en dat ze een andere kever hadden geregeld. 
Maar die moest wel uit Haarlem komen
Dus ik in de stress ik rond 12 uur al in de jurk beneden en wachten op mijn aanstaande man.
half 2 kwam hij eindelijk met de mooie kever. Even snel kusjes geven en knuffelen en toen naar gemeente huis.


 Om 2 uur zijn we getrouws in gemeente huis te drachten.
Daarna fotoshoot met familie gehad en daarna lekker taart gegeten.
Daarna fotoshoot met z'n 3 gehad en daarna feest natuurlijk ;)

Het was een onvergetelijke dag! En ben nog steeds aan het nagenieten van de paar foto's die we al hebben. Want er zijn zoooo veel foto's en ze moeten allemaal bewerkt worden dus deze week alle foto's binnen
Hier een paar foto's




6 opmerkingen:

  1. Nog van harte met jullie huwelijk en wat zagen jullie eer mooi uit een dag om nooit te vergeten en wens jullie veel geluk

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nog gefeliciteerd met jullie huwelijk.
    en jullie zien er mooi uit op deze speciale dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nogmaals van harte gefeliciteerd, jullie zagen er prachtig uit. Geniet nog maar lekker ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met jullie huwelijk. Dat zijn mooie foto's. Heel veel geluk samen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. gefeliciteerd en heel veel geluk samen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Congratulations!! You look beautiful.

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers

Populaire berichten