Onze slaapkamer bijna klaar!

Eergisteren zijn we begonnen met de bruine muur op onze slaapkamer.
Het zag er al super uit dit was het de eerste foto van de bruine muur ( hij was toen nog wat nat)

We hebben eerst veel tips gehad hoe we het beste konden schilderen van mijn papa. Want die is van beroep schilder.  Gerrit en ik wouden ook vast beginnen dus ging hij alles een beetje uitleggen hoe we beste konden doen! We vinden het uiteindelijk super gelukt!

Gisteren hebben we op de andere muren de oranje/huidskleur/crème er op gedaan. We hebben bij de plinten en in de hoekjes nog niet gedaan dat doen we zaterdag.
En tussen de bruine kleur en de cremig hebben we ook ruimte vrijgelaten want daar moest een kitrand komen. Die moet mijn pa even doen dan kan de rest ook geschilderd worden. Maar zoals ik al zij dat doen we zaterdag + de vloerbedekking er uit en de kleur van de plinten en deuren halen. ( die word ietsje donkerder dan de lichte muur 1 tint donkerder)

Ik ben nu lekker een dagje relaxen in Balk. Ga zo even met ben langs de winkel iets van mini stek of strijkkraaltjes halen. Hij vind het leuk om dat te doen. En natuurlijk met de webshop bezig van een klant van me en borduren!

2 opmerkingen:

  1. Het is leuk om het huisje langzaam te zien veranderen in jullie huis. Ben benieuwt hoe het verder word.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hihi ja het is ook leuuk :D echt leuk om te doen. De plinten zijn nu geverfd en de deuren :D Mijn papa ( de schilder ) doet de onderkant en de zijkanten even met een kitrand want dan hebben we het kaars recht ;) want de rest hebben wij gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers

Populaire berichten