Tijger boekenlegger

Ik ben vorige week begonnen met de tijger boekenlegger.
Ik maak deze eerst voor mijn zus, maar wil hem zelf ook nog graag hebben.

Ik ben met dit project bezig omdat ik druk aan het verhuizen ben en dus geen tijd heb voor grote projecten. Daarom ben ik deze aan het maken. Hij is mooi klein en het pakketje wat er bij zit ook. 

Vanochtend heb ik voor de tv weer een klein stukje gedaan en er even een foto van gemaakt. Toch is borduren met een zoontje die zich verveeld lastig. Want je wilt wel alles goed tellen en geen fouten maken. 

Hier de foto van waar ik tot nu toe ben :
Zoals je ziet heb ik hokjes gekleurd. Zo hoef je niet veel te tellen. Ik heb hier de hokjes 5 bij 5 omdat het patroon hier ook mee werkt, dit is gedaan met een speciale aquapen. Als de blauwe strepen in aanraking komen met water gaan ze weg. Heel handig! 

Dit is een vervaco patroon en heb al eerder 1 van de zelfde serie gemaakt voor mijn schoonmoeder.
Dat was voor moederdag, ze is gek op lieveheersbeestjes. 
Deze heb ik voor haar gemaakt:



1 opmerking:

Volgers

Populaire berichten