Head van mijn moeder

Mijn moeder is zoals jullie weten ziek en heeft altijd veel geborduurd. Ze was een head aan het maken op een linnen doek en kon dit niet goed meer zien. Daarom heb ik vorige week een nieuwe doek voor haar gehaald. Ze heeft zelf geen blog of zit niet op een facebook alleen op hyves maar daar doet niks met haar werk.
Ik vind dat iedereen wel mag zien hoe goed ze het kan! Daarom maak ik ook af en toe ook een post van haar werkjes.
Als het er wel meer worden maak ik wel een blog voor haar aan.

Mijn moeder is bezig met de HEAD :

Ze gaat beginnen aan de onderkant en doet het per blok (dus steeds een rij omhoog)
Ze is nu zo ver:

Hier wat close ups ( van links naar rechts)




Ze vind zelf dat ze veel te langzaam gaat maar ze doet zelf 1 blz per dag ( 1 rij van 10x10 blokjes)
ik vind het reuze meevallen ze heeft zo veel confetti en doet het best op lastige manier.
want door het blokje bij blokje te doen heb je veeel kleuren .
Maar voor haar werkt dit goed. En dan moet ze het mooi zo doen.

6 opmerkingen:

  1. Wat knap van je moeder en wat een geweldig werk is dit!
    Heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt voor je berichtje! inderdaad vind het ook super van haar!

      Verwijderen
  2. Nog eens een poging om hier te reageren.

    Je moeder zal nog menig steekje mogen zetten! Maar het resultaat zal prachtig worden!

    anny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super dat je moeder dit doet terwijl ze ziek is. Het wordt heel erg mooi en ik vind ook dat ze vlot gaat hoor. Mijn complimenten.
    Het is een super mooi patroon wat ze gekozen heeft.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind haar juist best snel gaan! Ze heeft ook een super mooi werk uitgezocht. Ben benieuwd hoe deze verder zal groeien.

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fantastisch dat je moeder dat kan ! Een prachtig werk.

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers

Populaire berichten