Heroes

Sinds een paar weken kijk ik de serie Heroes.

Ik wou het altijd al een keer kijken maar het bleef er maar bij. Totdat José er mee kwam dat ze Heroes aan het kijken was en het echt een leuke serie is. Dus ik die zelfde dag nog beginnen met de serie.

Sinds dien ben ik helemaal verslaafd aan de serie. En ben ik inmiddels als bij seizoen 3! Maar nu ik bezig ben met mijn huisje kijk ik er misschien maar 2x per week een heroes aflevering. Maar normaal wel elke avond.

 De serie gaat over verschillende personen die "dachten" dat ze net als iedereen waren... tot ze wakker werden met buitengewone gaven zoals telepathie, het kunnen tijdreizen en kunnen vliegen. Ze komen al snel achter dat ze iets moeten doen met deze gave. Want ook zit er in deze serie een slechterik. Namelijk sylar. Hij wou graag ook een gave maar had die niet. Toen kwam hij er achter dat hij iemand zijn gave te krijgen door die persoon te vermoorden die die gave heeft. Daarom wil hij zo veel mogelijk mensen met een gave vermoorden zodat hij alle gave bezit. 


Het is dus echt een aanrader voor mensen die helemaal gek zijn van X-men. Het is een spannende serie met veel actie,romantiek,drama en nog veel meer.



0 reacties:

Volgers

Populaire berichten