Ring kussen

Gisteren ben ik begonnen op even weave, ik kon dit voor heen echt niet maar vind het voor mijn ringkussentje mooier.
Normaal teken ik geen hokjes bij zulke kleine patronen maar hier wel gedaan.

Tot nu toe gaat het super had alleen klein beetje problemen met het patroon, het zijn geen symbolen maar kleuren. Het zijn er gelukkig maar 6 maar toch pakte ik de verkeerde gisterenavond. Dus paar uurtjes terug de roosjes met de kleur er uit gehaald en toen weer opnieuw gedaan.

De onder kant is tot nu toe klaar. Het hoekje van het hart.

Hier een foto


6 opmerkingen:

  1. Je hebt een mooi patroon hiervoor gevonden, dit soort patronen gebruik ik liever niet, heel verwarrend lijkt me dit. Maar zo te zien gaat het je goed af =)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sjoerdje het word leuk maar ik ben ook niet zo fan van gekleurde patronen tenzij er tekens in staan dan gaat het wel maar wel een mooi patroon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit een prachtig patroon, vind hem heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er geweldig uit, vind de kleuren ook mooi gekozen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er super uit Sjoerdje.. helemaal geweldig als je zelf soiets maakt voor de mooiste dag in je leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi, echt prachtig.. Geeft toch een extra dimensie als je het zelf maakt hè. Helaas ben ik niet zo handig maar geen nood, heb een mooi ringkussen online gevonden. Leuke blog trouwens, ik ga het volgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers

Populaire berichten