Fireflies update

Ik ben al weer wat verder gekomen met de Fireflies HEAD

Zoals jullie kunnen zien ben ik bijna klaar met 2 grote kleuren van mijn blz 
Ik heb vandaag lekker lang geborduurd. Mijn zoontje was met mijn zusje en het zusje en broertje van haar vriend naar een zwembad.
Dus ik heb lekker series gekeken met borduurwerkje op schoot! 

ik weet dat het halve kruisje zijn ( de paars/rode kleur) maar heb ik met opzet gedaan zodat ik maandag en dinsdag gewoon lekker zonder dat ik op het patroon er hele kruisjes van kan maken. Want die dagen ben ik weer op stage en savonds soms erg moe!

Woensdag middag ben ik weer vrij en kan ik lekker weer borduren.
Ook moet ik dan wel met mijn zoontje naar zwemles en even boodschappen doen maar kan toch alles relaxed doen.

Maandags ben ik tot 6 uur aan het werk ( en Bedum ) en dan moeten we nog terug met de auto. Dan ben ik meestal half 7, 7 uur thuis... en dan nog eten maken en eten, benjamin op bedje...
En dinsdag ben ik dan gelukkig half 6 vrij en kan ik alles beetje rustiger doen.

Maar ben zelf geestelijk ook helemaal kapot omdat ik vaak alleen maar aan mijn moeder en benjamin denk als ik op stage zit. Dus kan ik me bijna niet concentreren. 

Tot zover mijn blogje want ik ga nog even lekker borduren!

2 opmerkingen:

  1. Ten eerste een zeer mooie layout zo, heerlijk rustig. En je borduurwerk vordert goed. Ben benieuwt hoe deze verder groeit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja inderdaad ik wou wat overzichtelijk. ben nog wel druk bezig wat dingen wijzigen :) en inderdaad ben ook benieuwd hoe hij er uit komt te zien :D

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers

Populaire berichten