Weekje Inzell


15 t/m 22 oktober zit ik lekker in inzell!
Wat heb ik dar zin in even alles vergeten en genieten!
We gaan dan samen met het schaats team van mijn vriend. 

Zijn ouders en zus (en haar vriend) en broertje  gaan natuurlijk ook 
want die zitten ook bij de schaats club.

Ze kunnen daar dan trainen op de nieuwe inzell schaatsbaan.
Toen ze er jaren terug zijn geweest was de oude schaatsbaan er nog daarom willen ze er nu ook weer heen.
En wij gaan natuurlijk mee! Ik kan wel schaatsen maar niet zo goed als hen. Mja s'morgens gaan we lekker trainen. En dan kunnen we de rest van de dag leuke dingen doen! 

Echt zo veel zin in lekker een weekje vrij samen met mijn lieve jongens! We hebben het nu zo druk.
Beide stage en het weekend is ger altijd weg omdat hij moet werken. Dus kunnen bijna nooit wat leuks doen met z'n 3. 

0 reacties:

Volgers

Populaire berichten