fireflies head update

Hallo Bloggers

Ik heb eindelijk weer een update voor jullie. Ik ben druk bezig geweest met mijn HEAD.

En dit is wat ik Tot nu toe heb:




De breedte zwart is klaar en ben begonnen aan donker bruin van de hand :



Ik hoop vandaag of morgen de andere kleuren in de bus te hebben.

Vanavond is alle donker bruin van 1 complete blz wel klaar zit nu op 45 % en als ik het niet druk heb kan ik morgen middag lekker even borduren. Want dan ben ik vrij van stage.
Published with Blogger-droid v1.7.3

5 opmerkingen:

  1. Brrr, dat is wel heel veel zwart!
    Leuk dat je aan je Haed bent begonnen, dat geeft lekker wat afleiding he..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voordeel van veel dezelfde kleuren is dat het lekker snel gaat he :) Knap van je dat je al een hele rand zwart af hebt, altijd het saaiste om te doen vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een hoop zwart, maar leuk nog altijd je updates. Hoop voor je dat de kleuren gouw binnen komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heey! de kleuren heb ik binnen! en vind de zwart inderdaad snel gaan hoor je kan het zonder op het patroon te kijken doen ;) haha :D dus vind ik heeelemaal niet erg :)

    ik heb vandaag jammer genoeg niet meer geborduurd :( zo balen! laat thuis :( veel gedaan... + had verjaardag van schoonbroer.. nja morgen weer een dag nu zo even wat kleuren op bobbins doen want ben wat moe om te borduren :(

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er al heel mooi uit, prachtig.

    hoe meer nieuwe kleuren erbij komen hoe prachtiger je werk zal worden ;)

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers

Populaire berichten