HEAD fireflies

Eergisteren en gisteren heb ik de HEAD's ( Heaven and Earth design) door gespit en heb daar een paar uitgekozen die ik mooi vind om een keer te maken:

Daarna heb ik gekeken welke ik nu eerst wou maken maar ik kwam er echt niet uit, en heb toen mijn vriend gevraagd en hij vond deze toch wel het mooiste: 


Daarna heb ik het patroon uitgeprint en uitgelegd op de vloer.
Leuk om te zien dat je dan toch een plaatje terug ziet:


Vandaag ben ik begonnen met de hokjes tekenen op het doek.
want die had ik nog wel liggen. 




4 opmerkingen:

  1. Wat leuk om zo het patroon te zien, ik ben benieuwt hoe hij gaat worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zal er vast heel mooie uit zien. ben er zeer benieuwd naar.

    zeer mooie blog heb je, ik volg je

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat lijkt me wel een lastige, met al die donkere kleuren!
    succes ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi patroon succes drmee!

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers

Populaire berichten