Dag 2 baby en beren vriend

Gisteren niet erg lang geborduurd maar wou toch even foto plaatsen.
Vandaag ook weer verder met de donkere kleur van het tuinbroekje.

Hier de foto hoever ik gisteren ben gekomen:


Ik ga eerst lekkere cupcakes met mijn zoon maken en was opvouwen. Daarna soepje voorbereiden en daarna gaan we filmpje lijken en kan ik dus ondertussen steekjes zetten. 

Misschien vanavond weer een foto. Ben van plan elke dag foto te maken als ik geborduurd heb tenminste. 

Iedereen fijne zondag

2 opmerkingen:

  1. Wat een super leuk patroon. Altijd leuk hè, die eerste steekjes. Veel borduurplezier. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja echt wel wil eigenlijk wel beginnen met het hoofdje maar tegen me zelf gezegd eerst het donkeren van het tuinbroekje hihi en dan heb ik grotendeels broekje klaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers

Populaire berichten