Baby met beer plus nieuwe pooh project.

Ik ben de laatste maanden hier niet veel op geweest, sorry hier voor!!

De baby met beer heb ik afgerond inmiddels en is erg mooi geworden, en de nieuwe eigenaar was errrrg blij! 

hier een foto die ze mij gestuurd heeft : 


Overigens hebben we te horen gekregen dat we weer oom en tante worden! Dit keer van de zus van Gerrit.
En heb ze gevraagd wat ze wouden, en ze wouden graag iets van winnie the pooh.
Nu wou ik dit project al eerder maken, maar had het patroon niet en heb het nu gelukkig weten te vinden!.

Dit ga ik maken:


Ik ben inmiddels al een weekje begonnen en ben vandaag zo ver:

Het jasje moet nog maar moet nog een paar kleuren hebben.
Het is een super mooi project en borduurt beter dan mijn vorige pooh projecten.
Die hadden meet details omdat daar ook knorretje en pooh op stonden.

Ik hou jullie op de hoogte! 






2 opmerkingen:

  1. Hallo Sjoerdje
    Wat is die eerste mooi geworden en de andere word ook al zo mooi en zo snel al Super.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Soms gaan andere dingen even voor. Altijd leuk als het zo gewaardeerd wordt he! Je nieuwe borduurwerk is ook een leukerd!

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers

Populaire berichten