Sorry dat jullie niks horen!

Heey volgers!

Sorry dat jullie niks horen.

Ik vind het moeilijk om mijn werk op te pakken :(
ik begon te borduren omdat mijn moeder altijd borduurde en we zijn samen weer begonnen
vind het allemaal zo moeilijk om weer te beginnen. Word er erg emotioneel van als ik een steekje zet.

Daarom baal ik enorm dat ik paar maand geleden een opdracht aangenomen heb. Een simpel project waar geld voor krijg... maar kom er maar niet toe :(
Het is 4x een rood chinees teken borduren op een zwart linnen doek.
Erg makkelijk patroon en project maar het wil gewoon niet :(

vandaag ga ik weer proberen en anders proberen te zoeken voor iemand die het van mij wil overnemen (ook de betalingen natuurlijk! )

Dus als iemand hier uit zeg van ja ik wil wel stuur me dan even een bericht op kootstra.s@gmail.com

Verder probeer ik alles weer op te pakken maar leven zag er een paar maand geleden zoooo anders uit.
naar mijn moeder toe als ik vrij was en werken bij post nl ...

maar nu heb ik de post niet meer en kan ik mijn lieve moeder niet meer helpen dus viel even helemaal in een gat. Ik was erg deprie en wou niks meer. liefste lag ik de hele dag op de bank of in bed.

Vandaag is de week wel goed begonnen... hoop dat deze week weer wat beter gaat.
Mis mijn moeder zo erg :( het is over 2 weken al weer 3 maand dat ze bij ons weg is .
kan het nog steeds niet begrijpen. :(

mis je leave mem :(

9 opmerkingen:

  1. Ik begrijp wat je voel. Mijn vader is eind januari overleden. Ik mis hem ook. Maar ik vind de rust in het borduren en je moet doorgaan. Jammer, dat je geen post meer doet. Het houdt je wel op de been. Momenten dat het even wat minder ging, had ik zelfs tijdens de post, heb ik even staan snotteren samen met mijn collega, die het ook net even moeilijk had. Het helpt om een luisterend oor te hebben. Je zelf bij elkaar rapen en doorgaan, want het gezin draait door. Klinkt hard, maar het is wel zo. De momenten die je samen met je moeder deelde, moet je koesteren, zo ook het borduren. Mijn vader had 45 jaar een groentetuin. Wij zijn aangestoken en hebben al 3 jaar een groentetuin en als zijn adviezen zitten in ons hoofd. Het missen zal altijd blijven, maar het begint wat te verzachten, want de realiteit slaat hard toe en hij komt niet meer terug.
    Daarom een foto van hem neergezet en af en toe gedag zeggen en weer door.
    Ik wens je heel veel sterkte verder, en hoop dat je even doorzet met het borduren, want er gaat een rustige werking van uit. En laat je gedachten dan maar gaan, dat is nu eenmaal de verwerking van het gemis.
    Sterkte, liefs Margreet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sjoerdje Ik wens je nog sterkte om dit verlies te verwerken. en ja in borduren geeft het mij ook rust. Het zal niet makkelijk zijn in het begin en tranen laten is goed voor de verwerking en praten dat doet ook altijd goed. Wens je heel veel plezier om weer wat meer te gaan borduren.

    Lieve Groetjes van Ans Hesselmans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op dit moment is mijn vader flink ziek en ligt al 2 weken in het ziekenhuis...dus hoe graag ik jou ook zou willen helpen, ik kan het nu niet van je overnemen om dat werkje te maken.
    Wanneer moet het af?
    Als alles hier wel weer rustiger is zou ik het best voor je willen doen hoor! Zonder betaling natuurlijk want dat is onzin.
    Sterkte met de verwerking...dat is ook allemaal niet niks hoor!
    Liefs Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @pauline

    erg lief van je! en jij ook zeker sterkte! echt een rot tijd! heb er zelf zo lang ingezeten met mijn moeder. De eerste 2 juli/aug klaar hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien helpt het al als ik een deel van je uit handen neem?
    Moet me wel lukken..zoiets geeft mij afleiding.
    Vandaag eindelijk een kleine vooruitgang en weer wat hoop wat mijn pa betreft, als het zo blijft gaan kan ik je zeker helpen en wil ik dat ook hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt, ga morgen weer even voor zitten en Daniƫlle had ook al aangeboden te helpen echt lief van jullie. Ik laat jullie het morgen weten met een blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bedankt, ga morgen weer even voor zitten en Daniƫlle had ook al aangeboden te helpen echt lief van jullie. Ik laat jullie het morgen weten met een blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik snap goed wat je bedoeld en je moet jezelf deze periode ook toestaan. Als de steekjes niet willen, dan maar ff niet. Het moet een hobby blijven he en geen verplichting. Misschien over een tijdje als het weer wat beter met je gaat?
    Hopelijk vind je afleiding met andere (leuke ) dingen. Veel sterkte gewenst!

    Liefs Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  9. veel sterkte toegewenst, zorg goed voor jezelf

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers

Populaire berichten