Opdracht via wijkboekje

Hallo allemaal

Ik maak voor onze buurt 1x in de zoveel maanden een boekje over de buurt.
Daar hebben we ook de hobby van in.en dat zou ik dit keer doen.  

En paar weken geleden kwam er een vrou aan de deur en die vroeg of ik haar borduurwerk wou afmaken . Ze kon het zelf niet meer. Ik doe dit voor niks maar mag wel alle garen houden:-).

Ik hoef nog een klein stukje te doen. En zijn maar 2garen die ze gebruikt .
Hahah het is een meerdere garen kleur en zijn wel wat prijziger. Dus helemaal happy want ze had verschillende kleuren er van gekocht. Plus een nieuw soort stof uitproberen.

Ook heb ik via het boekje iemand gevonden die ook borduurd en het net doet. Vandaag hebben we voor het eersy afgesproken en even geklets zij mijn borduur spullen gezien en ik haar mooie patroon.die ze aan maken is. Was er leuke andere keer maar samen x jes zetten  haha.

Hier foto van borduur opdracht


1 opmerking:

Volgers

Populaire berichten