Update

Hallo allemaal
Jullie horen weinig van mij omdat mijn hoofd er niet naar staat.
Zoals ik al had verteld is mijn moeder uitbehandeld tegen kanker. Ze zou oud en nieuw volgends de dokter niet halen maar zoals het nu staat wel.
Ze krijgt wel veel last van uitzaaiigen nu, in haar rug heeft ze veel pijn ineens en slikken gaat weer iets minder.
En de hoofdoorzaak haar lever is natuurlijk erg pijnlijk.

Verder is er erg emotioneel, ik heb een "toespraak" gemaakt voor haar crematie dienst, want ze wou dit graag nog lezen. Ook is haar rouwbrief en advertentie klaar. Echt raar allemaal en zo onwerkelijk.

Veel van mijn dagen voel ik mij leeg en gevoelloos. Ik weet niet wat ik voel.
En natuurlijk heeft mijjn zoon het er ook erg moeilijk mee, maar hij praat er veel over en uit zich goed. Dus hij kan er nu over praten zonder in tranen uit te barsten en dat is goed. 

Nu nog even over het borduren. Mijn huwelijks kado is al af. Maar vergeten foto te maken. En ik ben nu beziget benjamin zijn ABC die ik 3jaar terug ben gestart.

Deze wil ik snel af hebben want mijn moeder kan niet meer borduren en wil dat ik haar HEAD af maak. Dus wil deze ABC snel ad hebben en als mijn moeder overleden is wil ik de HEAD als prioriteit 1 zetten ipv wat nu de ABC is.

Ik heb al een paar dingen gedaan ana de ABC sinds de laatste wijziging . Ik moet nog lollifant af maken en letters en wat details. Zoals gras bij tijgertje en kadootjes bij gifts

Hier een foto hoe ver ik nu ben (pa sorrty voor de anderen lelijke foto's ik had mijn instellingen verkeerd van mijn blogger app.)


5 opmerkingen:

  1. Zo iets mee maken gun je echt je ergste vijand niet, ik vind het knap van je moeder en jullie dat je al aan het voorbereiden bent. Een naaste van mij heeft dit ook allemaal zelf gedaan, zelf alles gebeld en precies alles uitgezocht.

    Je borduurwerk word prachtig en vind knap dat je haar HEAD wil afmaken. Heel erg respect voor je doorzettingsvermogen, want het is mega zwaar.

    Ik wil je ook laten weten dat ik altijd wel even aan jullie denk, vind het zo erg voor jullie allemaal.

    Heel veel sterkte, en samen alles regelen is nu heel zwaar maar straks zijn jullie allemaal blij dat jullie dit hebben kunnen doen.

    Nogmaals sterkte en Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WAt is dit erg zeg, dit wil je niet meemaken. Je borduurwerk wordt prachtig. Ik kan me heel goed voorstellen dat je straks heel gauw de HAED wilt oppakken, maar o meid wat zal dit ook emotioneel werken worden. Ik wil je heel heel veel sterkte toewensen. Groeten, amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sjoerdje
    Wat erg dat je dit moet meemaken maar ik vind je heel moedig dat je dit allemaal doet voor je moeder ik wens je nog heel veel sterkte en kracht. En kan me ook heel goed voorstellen dat je die Haed wil afmaken.

    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, wat lastig lijkt me dat. Heel knap dat jullie dit kunnen en ook volhouden. Net wat Elisa zei, nu is het moeilijk maar ik denk dat je achteraf blij bent dat je dit allemaal samen met je moeder nog hebt mogen regelen. En dat je haar borduurwerk gaat afmaken is helemaal super, een mooie herinnering voor straks. Lieve Sjoerdje ik zal aan jouw en je zoon denken de komende tijd, veel sterkte en kracht gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers

Populaire berichten