Tijdje stil van deze kant

Ik denk dat het aan deze kant veel stil zal zijn..

Vrijdag hebben we te horen gekregen dat ze mijn moeder niet meer kunnen helpen. Ze heeft dus de strijd verloren tegen de stomme rot ziekte die kanker heet.

Het is een emotioneel weekend geweest. We hebben het eerlijk gezegd tegen benjamin vandaag omdat hij weet hoe het zit met deze rot ziekte. Soms word je beter en soms niet.

Maar het blijft hard om mijn lieve jongen in tranen te zien. Vandaag moest hij bij mijn moeder ook huilen.

Het is allemaal zo oneerlijk . En probeer sterk te zijn voor mijn moeder. En uit me ook wel hoor. Maar het blijft moeilijk vooral omdat ze ook al over haar crematie praat :(  welke kleren en welke foto op de kist. Is allemaal heel belangrijk maar vind zo onwerkelijk en oneerlijk.

3 opmerkingen:

  1. Ooo, Sjoerdje, Ik wens jouw en je gezin alle alle sterkte toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verschrikkelijk nieuws, ik wens jouw en je familie veel sterkte toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Sjoerdje, Veel sterkte in deze moeilijke tijd! Het is inderdaad verschrikkelijk, ik spreek uit eigen ervaring!

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers

Populaire berichten