Trouwen

Hoera ik ga trouwen!
In september is het zo ver, we zijn er al een tijdje mee bezig. 
En hebben eergisteren besloten in september te trouwen in september zelf komt de datum nog wel. Als alles goed gaat gaan we dus in september trouwen! ja als  alles goed gaat,,, want als mijn moeder te ziek ik schuiven we het naar de maand er na dus wel de zelfde dag maar dan een andere maand. 


We hebben al veel geregeld, mijn jurk, te kaarten, de ringen hebben we al de trouw auto en waar we feest houden :)

we moeten dus nog wel een en ander regelen maar dat komt helemaal goed. Ik ben helemaal happy! 

6 opmerkingen:

  1. Hallo Sjoerdje alvast van harte met het aanstaande Huwelijk leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd. Wordt vast een schitterende dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd! Je hebt al een boel geregeld zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd!
    Dat zal vast een mooie dag gaan worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd het zal vast een hele mooie dag worden!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers

Populaire berichten