Valentijnsdag / dinsdag de 14de?

Gisteren was het Valentijnsdag het begon heel goed, vroeg wakker en kreeg ik van Ger zijn kadootje aan mij. We zouden het klein houden
Maar toch had hij 3 Boeddha beeldjes gekocht en chocolade truffels.
Ik aankleden en wou naar beneden en toen gleed ik uit en was ook snel beneden..
Pfff heb nog nooit zo gehuild deed zo'n pijn..

Mja moest opstaan en ben nanaar school brengen natuurlijk zitten deed echt pijn . Ik wou voor gerrit een taaart bakken en we zzouden vanavond wat lekkers gaan eten.  Ik had cake al in de oven en was pudding voor dde avond aaan het maken. Heb me paar x gesneden..  en niet eens aan mesjes ofzo.
Taart was klaar... maar mislukte, ik baalde enorm ook had gelukkig ook leuk fotolijsje gehaald en foto samen met ben gemaakt.

Savonds hebben we lekker gegeten we hebben lekker getafelgrilled en wat denk je de pudding was mislukt maar ik had gelukkig ook ijs gehaald haha. Ik denk dat dinsdag de 14de mijn ongeluk dag is haha.
Verder was het een leuke dag hier nog foto's


mijn boeddha beeldjes

gedekte tafel. 

5 opmerkingen:

  1. Wat een pech!
    Maar het eten was vast wel gezellig, je had mooi gedekt en alle moeite die je hebt genomen, dat telt OOK!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja daarom! maar ik baalde enorm ;) hoop dat het niet gebeurd bij de taart van mijn zoon :O wil een angry birds taart maken voor mijn zoon zijn verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een pech gehad, maar al bij al is het toch nog goed gekomen! Toffe cadeau: horen, zien en zwijgen hihih

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vervelend dat het ff niet zo soepeltjes liep, maar je hebt er aan gedacht en bent er mee bezig geweest. Dat is ook al heel wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg vervelend dat het niet zo liep als je wouu, maar je wou een taart bakken voor hem ;) dat is toch ook goed :D

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers

Populaire berichten