snelle wraps



Als ik geen zin heb om te koken maak ik vaak gewoon iets snels.
Vorige week zaterdag gingen we naar de bioscoop ( ik en benjamin en 2 vriendjes en de mama's )
en we waren laat thuis. En het was super warm en benauwd. Dus ik ging lekker wraps maken.

Ik bakte eerst de kip ( heerlijke voor gekruide van de  poiesz die is zooo lekker) die had ik in blokjes gesneden. Beetje tandoori kruiden, toen heb ik een wrap gemaakt voor ben, hij wil niet met veel groentes.
Dus hij had een wrap met kip en komkommer, kaas er over en heel even in de magnetron.

Daarna ben ik verder gegaan met mijn wrap, ik heb bij de kip : paprika, olijven, pepers en champignons.
Je kan natuurlijk ook andere groentes toe voegen.

Dit alles heb ik even door door gebakken, en op de wrap gedaan. toen 2 plakjes komkommer, oprollen kaas op de buiten kant en even in de magnetron.

Dit is heerlijk en makkelijk! We gaan het vanavond ook eten. Want mijn lieverd is ook gek op mijn gemaakte wraps!

0 reacties:

Volgers

Populaire berichten