Mijn verleden

Ik plaats het hier toch want ja het is mijn blog.
Dit is 2 jaar terug in de fancy geplaatst.
de namen zijn veranderd maar dit gaat over mij.

ik heb dit toen die tijd laten maken omdat ik gek werd van de jonge meisjes die mij vaak de zelfde vraag stelden: Hoe is het om jong mama te zijn ik wil het ook. enz

maar het is niet leuk om jong zwanger te raken, vooral niet onverwacht..
er komt veel bij kijken.
je kan beste gewoon je studie afmaken. een lieve man en leuk huisje hebben!

hier mijn verhaal:




3 opmerkingen:

  1. Wat dapper om dit nu op je blog te zetten!
    Je hebt heel wat meegemaakt, maar wat fijn dat je zulke lieve ouders hebt zeg...
    Ook super goed dat je hebt doorgeleerd!
    Ik vind je een sterke meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had het natuurlijk al gelezen naar een gesprekje. Maar ik vind het wel heel mooi en net als Pauline dapper om het op je blog te zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik heb zoiets het is wel een deel van mijn leven. En ook als iemand anders me er weer naar vraagt kan ik ze zo verwijzen naar mijn blog :).

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers

Populaire berichten