Koffie met melkschuim

Sinds een tijdje drink ik koffie.
Heerlijk vind ik het. Maar niet gewone. Ik heb in ons nieuwe huisje een Senseo apparaat.
Patch er in en klaar, cappuccino patch van DE vind ik het lekkerst.

Alleen in balk ( bij mijn schoonfamilie ) drink ik milde koffie. Ik vond het wel lekker maar niet helemaal wauw.
Dus ik klopmelk halen van friesevlag en in steelpannetje doen maar dat wou niet ( maar moest wle op die manier.)  Daarna maar een melkopklopper kopen. Dat wou mja waarom steeds melk van friesevlag kopen?

Nu heeft mijn schoonmoeder een goed en simpel 'recept' bedacht.

Wat heb je nodig:

kokend water ( waterkoker )
koffiemelk
melkopklopper ( 2 euro bij de blokker)

Je doet beetje koffie melk in de mok die je wilt gebruiken en je doet daar beetje kokend water bij.
en even kloppen met de melkopklopper. Als het goed opgeschuimd is doe je de koffie erbij.
En dan krijg je dit effect:

1 opmerking:

  1. Leuk recept voor mensen die koffie drinken :). Persoonlijk drink ik geen koffie, zowel omdat ik het niet lekker vind. Plus het niet goed voor je is.

    (krijg je als je voeding studeert, dan word je erg )

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers

Populaire berichten